Skriv sökord

Sparbanken i Karlshamn söker rådgivare till Kundcenter

Lediga tjänster
Sparbanken i Karlshamn, rådgivare till Kundcenter

Senast uppdaterad: 20 september, 2022

Vill du vara med och fortsätta utveckla Sparbanken i Karlshamns Kundcenter? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten

Som rådgivare på Kundcenter möter du och hjälper alla bankens både privata- och företagskunder med vardagliga bankärenden via inkommande samtal och via bankens olika digitala kanaler.

Du kommer aktivt arbeta med att erbjuda våra produkter, tjänster och kanaler utifrån kundens behov inom områdena Betala, Spara, Försäkra och Låna samt informera, guida och inspirerar våra kunden i de digitala kanalerna.

Vid behov förmedlar du även bokad rådgivning till dina kollegor i annan yrkesroll.

Kompetenser för att lyckas i rollen

För att kunna arbeta på Kundcenter behöver du ha en stor egen drivkraft, ansvarstagande, social kompetens och ha en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Eftersom du möter våra kunder via telefon samt bankens olika digitala kanaler, är en god telefonröst och bra språkkunskaper i tal och skrift av stor vikt.
Du har högskola/universitetsutbildning inom ekonomi. Det är meriterande om du har Swedseclicens för Rådgivare samt Bolån.

Varför jobba med mig och mitt team? – Maja Hyllstedt

– Vi på Kundcenter är ett härligt och glatt gäng med stort engagemang för att skapa goda relationer med våra kunder och hjälpa dem på bästa möjliga sätt. För oss är det viktigt att vi mår bra och att vi har roligt här på jobbet. Att vara en del av vårt team kommer du att få utveckla och utvecklas tillsammans. Som chef lägger jag stor vikt på dig som individ, men även på hela teamet. För att lyckas och trivas i denna roll ska du som person vara ödmjuk och gilla ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. För mig är det viktigt att du ser utveckling som något positivt! säger Maja Hyllstedt, kontorschef Kundcenter.

Tjänsten är ett vikariat p.g.a. föräldraledighet, med du erbjuds en tillsvidareanställning 100% i banken. Tjänsten tillträdes efter överenskommelse.

Ansökan

Välkommen med din ansökan till HR-chef Marie Fagberg, marie.fagberg@sparbankenikarlshamn.se, senast den 7 oktober 2022.

Upplysningar kring tjänsten

Frågor kring tjänsten besvaras av kontorschef Maja Hyllstedt, 0454-30 44 00, maja.hyllstedt@sparbankenikarlshamn.se

Facklig representant för Finansförbundet är Kim Olsson, 072-571 44 11, kim.olsson@sparbankenikarlshamn.se

Om Sparbanken i Karlshamn

Sparbanken i Karlshamn är en bank med gamla anor och har bidragit till lokal utveckling och nytta i över 190 år. Vi är marknadsledande i vårt verksamhetsområde som är Karlshamns och Olofströms kommuner och skall vara den självklara finansiella partnern för privatpersoner, företag, kommun och föreningar.

Vinsten går inte till aktieägare utan stannar kvar i bygden och bidrar till att utveckla bland annat föreningsliv, näringsliv och kultur.

Banken har ett starkt lokalt kontorsnät och ett komplett utbud av finansiella tjänster och produkter och erbjuder våra kunder personlig bankservice av hög kvalitet. Vi tycker om att göra det lilla extra för våra kunder och lever efter våra kärnvärden: Nära – Bra – Nyttig.

Banken har idag över 100 anställda.
sparbankenikarlshamn.se

Dela sidan: