Skriv sökord

Sparbanken Eken söker medarbetare till kundcenter

Lediga tjänster

Senast uppdaterad: 24 maj, 2021

Ditt nästa äventyr kan börja, hos oss.

Om oss

Sparbanken Eken är inte en vanlig bank. Vi är kundnära och enkla att ha att göra med. Att vi är lokalt ägda och gillar att ge tillbaka till närsamhället skapar stolthet, både hos både våra medarbetare och kunder. Det ger också en unik möjlighet att påverka din egen utveckling och arbetsvardag. Världen är din, hos oss!

Om tjänsten

I tjänsten, som tillhör vårt kundcenter servar vi alla bankens kunder, andra banker, mäklare m.fl. via telefon, internetbanken och hemsidan. Här besvaras även bankens inkommande telefonsamtal och mail.

På kundcenter handläggs ärenden och frågor av bred karaktär, allt från digitala låneansökningar, till att hjälpa privatkunder via telefon/Skype. I rollen finns stort fokus på att guida och inspirera kunderna till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler. Vi genomför även proaktivt bearbetning av kunder på uppdrag från kontoren.

Om dig

Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende. Att ge bra service är en självklarhet för dig. Arbetstempot är ibland högt och därför är det bra om du tycker om att ha mycket att göra och se till att uppgifter blir utförda både snabbt och korrekt. Du har god initiativförmåga och vill ta till dig nya kunskaper och arbetssätt

Vi ser gärna att du har några års bankerfarenhet samt har ambitionen att på sikt bli Swedsec-licensierad rådgivare.

Ansökan

Tjänsten är tillsvidare och på 100 %.
Tillträde och placeringsort enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 14 juni, urval och intervjuer sker löpande.
Frågor om tjänsten besvaras av Robin Larsson, gruppchef kundcenter: 0459-388 04, robin.larsson@sparbankeneken.se
Facklig kontaktperson: Rikard Lind, telefon 0459-388 08

Dela sidan: