Skurups Sparbank söker nya medarbetare till Kundcenter

Skurups Sparbank är på väg in i framtiden och är mitt uppe i ett omfattande digitaliserings- och förändringsarbete. En moderniseringsresa som märks både på och under ytan. Vi anpassar vår organisation, vårt arbetssätt och våra lokaler för att möta våra kunders behov. Vill du jobba i framtidens bank?

Kundupplevelsen blir allt viktigare och bemötande och leverans av service blir avgörande för kundnöjdheten. Vi ska finnas där och vara tryggheten när våra kunder behöver oss.

I vårt Kundcenter möter vi bankens kunder, via bankens telefonväxel, digitala kanaler eller fysiska möten. Vi erbjuder hjälp med olika bankärenden, allt från serviceärenden till bolån och rådgivning, men också med allmänna frågor och support för digitala tjänster. Vi har också hand om bankens småföretag

Vi söker nu nya krafter som vill vara med och utveckla vår bank!

 

Rollen som Kundsupport

Som kundsupport är du bankens ansikte utåt. Du ansvarar för att med lyhördhet och proaktivitet ge alla sorters kunder en effektiv service med högsta kvalité. Du löser kundens behov där bankens alla kanaler och tjänster är en självklar och naturlig del. Du bidrar aktivt till att kunderna når en optimal digitaliseringsgrad. Komplexa ärenden förmedlar du till rätt kompetens.

 

För att lyckas…

vill vi att du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och kundsupport. Vi vill att du har examen från universitet/högskola. Har du Swedsec är det ett stort plus. Din personlighet är viktig för oss. Du har mycket energi, är social och utåtriktad och duktig på att skapa förtroendefulla kundrelationer. Du brinner för att göra affärer och att proaktivt skapa resultat, lönsamhet och nöjda kunder. Du är lyhörd, självständig och prestigelös samt bra på att uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är viktigt att du delar våra värderingar och känner stort engagemang och ansvar för ditt arbete, dina kollegor och ditt företag.

Vi söker en medarbetare med stor nyfikenhet och intresse för omvärlden och den tekniska utvecklingen och som vill vara med och utveckla kundmötet och framtidens bank.  

 

Är du den vi söker?

Tveka då inte att skicka in din ansökan med CV och personligt brev till liselott.sjobeck@skurupssparbank.se. Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kundcenterchefen Cornelia Olsson, 072-4514766 eller HR Chef Liselott Sjöbeck, 070-275 61 28. Sista ansökningsdag är 8/12-2017, men vi kommer löpande att kalla till intervjuer. Välkommen med din ansökan!

 

Om Skurups Sparbank

Skurups sparbank skiljer sig från en vanlig bank på många sätt. Som sparbank har vi inte några aktieägare som kräver utdelning. Vårt överskott återinvesterar vi i vårt verksamhetsområde. För oss är det självklart att ta ansvar och engagera oss i våra ungdomar samt att bidra till det lokala samhällslivet i form av stöd till idrott, skola, kultur, näringsliv mm. Genom det fortsätter vi att vara den katalysator för lokal tillväxt som var sparbankens syfte från allra första början. Banken har idag en affärsvolym på 12 miljarder kronor och en stark position på marknaden.

Hos oss arbetar 40 medarbetare i moderna lokaler mitt i Skurup. Möt några av våra kollegor här! 

skurupssparbank.se

 

Senast uppdaterad: 
2017-11-27